Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (cookies), które poprawiają jej działanie. Wykorzystywane są one również w celach statystycznych, do ustawień komfortu czy do wyświetlania spersonalizowanych treści.
Możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat korzystania z plików cookies na stronie IPC2U.pl, a także zarządzać ich ustawieniami.
Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
Wraz z VTC-6222 do transportu drogowego i nROK-6222 do transportu kolejowego, Nexcom wprowadza dwa nowe komputery pokładowe w pojazdach, które zostały zaprojektowane tak, aby nadawały się do różnych zastosowań. Ich zwarta konstrukcja zapewnia łatwą integrację w dowolnym miejscu, a ekonomiczny procesor Intel Atom E3950 Apollo Lake z czterema rdzeniami zapewnia wystarczającą wydajność bez naruszania budżetu.
W celu uzyskania dalszych informacji lub zamówień skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży
po przez e-Mail: sales@ipc2u.pl
lub skontaktuj się z nami bezpośrednio przez telefon:
+48 (022) 208 7702
W celu uzyskania dalszych informacji lub zamówień skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży po przez e-Mail: sales@ipc2u.pl lub skontaktuj się z nami bezpośrednio przez telefon:
+48 (022) 208 7702
VTC-6222/nROK-6222 są wyposażone w 5 portów LAN (w tym cztery porty 802.3af / at PoE o łącznej mocy wyjściowej 60W), co umożliwia na przykład podłączenie i zasilanie kamer IP. Kierowca może zobaczyć zarejestrowane informacje za pośrednictwem trzech połączeń wyświetlacza (1x VGA, 2x HDMI), a dzięki dwóm dostępnym z zewnątrz gniazdom SSD / HDD dane wideo można zapisać i zarchiwizować. Jeśli nośniki danych mają być używane wyłącznie do przechowywania danych, system operacyjny można również zainstalować na wewnętrznej USB DOM. Dostępne jest również zewnętrzne gniazdo karty SD do gromadzenia dodatkowych danych lub do łatwego udostępniania nowych danych (takich jak rozkłady jazdy lub treść aplikacji informacyjnych i rozrywkowych dla pasażerów).
Dzięki wbudowanemu portowi CAN 2.0 i trójosiowemu czujnikowi G VTC-6222/nROK-6222 może odczytać i zapisać dane pojazdu (funkcja czarnej skrzynki), wyświetlić je kierowcy lub przekazać do centrum sterowania. Można użyć czterech wejść cyfrowych, na przykład do informowania o stanie drzwi pojazdu. Cztery kolejne wyjścia cyfrowe można z kolei wykorzystać do przełączania sterowanego komputerem, na przykład do włączenia oświetlenia kabiny o zmierzchu.
Aby nawiązać połączenie ze światem zewnętrznym, VTC-6222/nROK-6222 mają trzy gniazda rozszerzeń miniPCIe, np. aby uwzględnić moduły WWAN Bluetooth, WiFi lub 3G / 4G. Te ostatnie mają nawet dwa gniazda kart SIM, aby uniknąć utraty sygnału. Dzięki temu aktualne lokalizacje i dane operacyjne pojazdów można w dowolnym momencie przesłać do centrum sterowania, a operatorzy mogą zoptymalizować i zaktualizować trasy i rozkłady jazdy oraz odesłać je z powrotem do kierowców, aby umożliwić bezpieczną i wydajną jazdę.
Oba systemy mają szeroki zakres temperatur roboczych od -40 ° C do 70 ° C. Jednak podczas gdy VTC-6222 jest przeznaczony do użytku w pojazdach drogowych i posiada certyfikat zgodny z E13, przeznaczony jest certyfikat EN 50155e nROK-6222 do stosowania w pojazdach szynowych, dlatego posiada połączenia śrubowe M12 i specjalnie zaprojektowany zasilacz do użytku w pociągach.