https://ipc2u.pl/service/tech-support/
09:20 21.11.2024
. .
Upoważnienie
Zaloguj Się:
Hasło:


Rejestracja
Forgot your password?
e-Mail::
Forgot your password?
W ulubionych nie ma żadnych pozycji
Wybrane produkty
Cena na żądanie
.
.
Koszyk
Cena na żądanie
Discount -
Razem:

Procedura obsługi klienta

Masz wadliwy produkt?

Jeśli okaże się, że jest to wadliwy system IPC2U, pomożemy Ci jak najszybciej go naprawić lub wymienić. W każdym przypadku przed zgłoszeniem produktu skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej.

Jeśli wystąpi usterka w urządzeniu IPC2U, wykonaj następujące czynności:

  1. Skontaktuj się z nami:
    Telefon: +48 22 208 7702
  2. sales@ipc2u.pl
  3. Podaj nam nazwę produktu, numer faktury i opisz problem.
  4. Nasz dział reklamacji i wsparcia technicznego spróbuje w pierwszej kolejności rozwiązać problem przez telefon.
  5. Jeśli konsultacja telefoniczna nie wystarczy:
  6. Wyślij do nas wadliwe urządzenie w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz z następującymi informacjami: (przesyłki wysłane pocztą nie są akceptowane):
    - Numer faktury / dostawy, numer produktu
    - Opis błędu
    - dane kontaktowe (WAŻNE! Wypełnij wszystkie pola danych kontaktowych w formularzu reklamacyjnym, abyśmy byli w stanie udzielić pomocy jak najszybciej)

    Adres:
    IPC2U GmbH
    -RMA-
    Frankenring 6
    D-30855 Langenhagen
  7. Jeśli urządzenie obejmuje gwarancja, naprawiamy urządzenie za darmo i odsyłamy je do Ciebie.
  8. Jeśli upłynie okres gwarancji, skontaktujemy się z Tobą z ofertą oszacowanych kosztów naprawy.
  9. Jeśli kosztorys zostanie zaakceptowany, naprawimy urządzenie i odeślemy je z powrotem.

Formulare:

PDF  RMA Formular deutsch PDF

https://ipc2u.pl/service/tech-support/
09:20 21.11.2024