https://ipc2u.pl/solution/solutions/transport/system-monitorowania-na-autostradzi/
07:17 26.04.2024
. .
Upoważnienie
Zaloguj Się:
Hasło:


Rejestracja
Forgot your password?
e-Mail::
Forgot your password?
W ulubionych nie ma żadnych pozycji
Wybrane produkty
Cena na żądanie
.
.
Koszyk
Cena na żądanie
Discount -
Razem:

System monitorowania na autostradzie

W ostatnich latach, dzięki szybkiemu rozwojowi urządzeń sieciowych obszary metropolitalne były w stanie zainstalować kamery IP o wysokiej wydajności i wysokiej rozdzielczości z niezwykłą łatwością i prostotą. Analizując nagrania w czasie rzeczywistym lub nagrane obrazy wideo, rząd otrzymał wydajny i skuteczny sposób zapobiegania przemocy i zwalczania zagrożeń terrorystycznych przy niewielkich kosztach i wysiłku. Podczas wdrażania nadzoru drogowego sytuacja staje się jednak bardziej złożona. W przeciwieństwie do scenariuszy nadzoru na obszarach miejskich, odpowiedzialność za odcinki autostrady rozciąga się na wiele krajów i departamentów. Częste patrole policyjne są nierealistyczne z uwagi na napiętą sytuację kadrową i nieefektywne w przypadku pojawiających się wydarzeń. Przed ustanowieniem efektywnego nadzoru drogowego należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych czynników:

Wyzwanie:

  • Zewnętrzne urządzenia elektroniczne są narażone na uderzenie pioruna lub wyładowania elektrostatyczne (ESD) i przepięcia.
  • Jeśli w urządzeniu wystąpi pojedynczy punkt awarii, inżynier nie jest w stanie natychmiast przejść do łącza, aby rozwiązać problem.
  • Jeśli podłączone urządzenie PoE ulegnie awarii, projektant musi być na miejscu, aby rozwiązać problemy.
  • Niestabilna lub zmienna wydajność PoE może uszkodzić podłączone urządzenia PoE.
  • Temperatura zewnętrzna w obszarze autostrady różni się znacznie w zależności od dnia i pory roku. Latem temperatura w szafie sterowniczej może łatwo wzrosnąć do 60 ° C lub więcej, w zimie temperatura może spaść do -20 ° C lub poniżej.

Rozwiązanie:

  • Sprzęt klasy przemysłowej - certyfikat EMI, EMS i EN50121-4 w celu lepszej ochrony przed niespodziewanymi uderzeniami pioruna, ESD lub przepięciami.
  • Obsługa topologii sieci dla wydajnej redundancji sieci (takiej jak U-ring). Gdy wystąpi pojedynczy punkt awarii pierścień U może obsługiwać do 5 pierścieni (maksymalnie) i wyrównywać pojedynczy punkt awarii w czasie <10 ms.
  • Sprzęt urządzeń PoE obsługuje funkcje autotestu i automatycznego resetowania w celu zmniejszenia przydziałów rozwiązywania problemów na miejscu.
  • Zwiększonie możliwości zasilania prądem stałym 24/48 V (20 ~ 57 V) zasilaczy PoE w celu stabilizacji i regulacji zasilania urządzeń PoE.
  • Obsługa rozszerzonego zakresu temperatur pracy (-40 ~ 75 ° C) w wytrzymałej konstrukcji.

https://ipc2u.pl/solution/solutions/transport/system-monitorowania-na-autostradzi/
07:17 26.04.2024